Gör ditt egna läppbalsam!

Vill du göra ditt egna, unika läppbalsam? Då ska jag förklara hur man gör. :)

Du behöver:
- En liten burk
- Honung
- Karamellfärg (om du vill)
- Dofter (om du vill)


Gör så här:
Häll honungen i en skål, ta så mycket honung som får plats i din lilla burk. Häll sedan i karamellfärg och rör om. När du gjort det, kan du hälla i doften. Blanda, och häll sedan i honungen i din burk. Ställ sedan in burken i frysen, och när den stelnat så har du gjort ditt egna, unika läppbalsam! =)

Tänkte faktiskt pröva att göra mitt egna läppbalsam själv idag eller imorgon. Om jag gör det, så lovar jag att ta bilder osv. och visa hur jag gjorde. :)




/Beautyblog ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0